Pirkimo – pardavimo taisyklės

Pirkimo – pardavimo taisyklės

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) taikomos, teikiant užsakymą pardavėjo MB „Spindėja“, įmonės kodas 305435301, registracijos adresas: J. Avižonio g. 10, Tauragė (toliau – Pardavėjas) internetinėje parduotuvėje – www.spindeja.lt.

Pirkėjas, pateikdamas užsakymą internetinėje parduotuvėje, patvirtina, kad sutinka su šiomis Taisyklėmis, ir atitinka Taisyklių 2.1. punkte nurodytus reikalavimus.

Sutarties įvykdymui Pardavėjas turi teisę pasitelkti trečiuosius asmenis.

2. Prekių užsakymas – sutarties sudarymas

Pirkti internetinėje parduotuvėje gali visi juridiniai asmenys ir fiziniai asmenys, sulaukę pilnametystės, taip pat nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, turintys tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis. Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, garantuoja, kad atitinka minėtus reikalavimus.

Pirkėjas, apsilankęs internetinėje parduotuvėje www.spindeja.lt, pasirenka jam patinkančias prekes. Jo pasirinkimo pagrindu suformuojamas prekių krepšelis.

Prieš patvirtindamas suformuotą prekių krepšelį, Pirkėjas privalo įsitikinti, kad jame yra nurodytos tik jo norimos įsigyti prekės ir duomenys yra teisingi.

Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pardavėjas Pirkėjui jo registracijos formoje nurodytu elektroniniu paštu arba prekių užsakymo paskyroje atsiunčia patvirtinimą, kad prekių užsakymas yra patvirtintas ir Pirkėjas atlieka apmokėjimą. Apmokėjimas yra laikomas atliktu nuo to momento, kai lėšos faktiškai įskaitomos į Pardavėjo banko sąskaitą.

Pardavėjas pasilieka sau teisę laikyti pirkimo – pardavimo sutartį nesudaryta, jei Pirkėjas nenurodo visų reikiamų pristatymo ar užsakomos prekės duomenų ar parametrų, atlieka nepilną ar dalinį apmokėjimą arba dėl kitų objektyvių šiose Taisyklėse nurodytų priežasčių pirkimo – pardavimo sutartis negali būti sudaryta.

Pirkėjas visiškai atsako už jo registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą.

3. Prekių kaina ir atsiskaitymas

Į prekės kainą neįskaičiuotas prekės pristatymo mokestis, kurį moka Pirkėjas. Pardavėjo numatytais atvejais prekės gali būti pristatomos nemokamai.

Tiksli prekių kaina, pristatymo kaina ir numatomas pristatymo terminas yra nurodomas Pardavėjo patvirtintame prekių užsakyme.

Pirkėjas atsiskaito už užsakytas prekes per Paysera mokėjimo sistemą.

Pirkėjas įsipareigoja apmokėti patvirtintą užsakymą per 2 (dvi) kalendorines dienas nuo užsakymo patvirtinimo dienos. Pirkėjui pilnai neapmokėjus užsakymo per 2 (dvi) kalendorines dienas, laikoma, kad Pirkėjas užsakymo atsisakė ir užsakymas atšaukiamas nesiunčiant Pirkėjui atskiro pranešimo.

4. Prekių pristatymas

Prekės, turimos vietoje, Pirkėjui nurodytu adresu įprastai išsiunčiamos per 1-5 (vieną – penkias) darbo dienas po pilno apmokėjimo gavimo į Pardavėjo sąskaitą. Kitokie terminai taikomi, kai prekės aprašyme buvo paminėtas kitoks vietoje turimos prekės išsiuntimo terminas ir/arba individualus prekės pagaminimo ir/arba pristatymo terminas.

Jeigu Pirkėjo įsigytos prekės nėra galimybės išsiųsti per 1–5 (vieną – penkias) darbo dienas ar kitais prekės aprašyme nurodytais terminais, Pirkėjas apie tai informuojamas ir derinama galimybė išsiųsti prekę kitais terminais. Jeigu Pirkėjo netenkina kiti prekės išsiuntimo terminai, tuomet Pardavėjas per 3 (tris) darbo dienas grąžina Pirkėjui pinigus.

Įprastai siunta Pirkėją pasiekia per 1-5 (vieną – penkias) darbo dienas Lietuvoje, per 3-7 (tris – septynias) darbo dienas užsienyje nuo prekės išsiuntimo. Pardavėjas neprisiima atsakomybės ir neatsako už trečiųjų asmenų vykdomo pristatymo terminą.

Pardavėjas visais atvejais yra atleidžiamas nuo atsakomybės už pavėluotą prekių pristatymą, jeigu prekės Pirkėjui nepristatytos laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, įskaitant, tačiau neapsiribojant, siuntą pristatančių trečiųjų asmenų veiksmų ar neveikimo.

Pristačius prekes Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, nepriklausomai nuo to, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Pardavėjas neatsako ir netikrina, ar prekes atsiima būtent užsakyme nurodytas asmuo.

Pirkėjui nurodžius klaidingą ar neišsamų prekių pristatymo adresą ar neatsiėmus prekių iš siuntimo paslaugą teikiančio asmens per maksimalų siuntos saugojimo terminą, Pirkėjas privalo sumokėti papildomas Pardavėjo išlaidas už siuntos grąžinimą bei pakartotinį prekių išsiuntimą Pirkėjo patikslintu adresu.

Pristačius prekę Pirkėjas (Pirkėjo atstovas) įsipareigoja ir privalo patikrinti prekių siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę (akivaizdžius trūkumus) ir asortimentą. Nustačius prekių siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas (Pirkėjo atstovas) privalo apie tai raštu pažymėti siuntinį pristačiusiam asmeniui prekių siuntos priėmimo dokumente arba atsisakyti priimti siuntą. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją ir pateikti pažeistos siuntos ir/ar prekės foto nuotraukas. Nustačius prekių kiekio ir/ar kokybės, ir/ar asortimento neatitikimą(-us), Pirkėjas (Pirkėjo atstovas) prekių siuntos privalo nepriimti. Pirkėjui (Pirkėjo atstovui) priėmus prekių siuntą ir pasirašius atitinkamame pristatymo dokumente be pastabų laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis ir asortimentas atitinka užsakymo sąlygas, prekės neturi akivaizdžių trūkumų.

Dėl svarbių priežasčių ar techninių nesklandumų Pardavėjui negalint pristatyti Pirkėjo užsakytų prekių, Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 3 darbo dienas nuo atsisakymo momento. Šiuo atveju Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių nepateikimą.

5. Teisė atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties (taikoma tik vartotojams)

Pasirinkus prekės pristatymą, atsiimant prekę pardavimo vietoje, Pirkėjui pageidaujant gali būti sudaryta galimybė apžiūrėti prekę ir įvertinti, ar tinka prekės dydis, forma, ar prekė atitinka Pirkėjo lūkesčius. Tokiu būdu įsigijęs papuošalą, Pirkėjas negali pasinaudoti teise per 14 dienų grąžinti kokybišką prekę dėl netikusio dydžio ar kitų priežasčių (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintų Mažmeninės prekybos taisyklių (2014-07-29 redakcija) 17.12 p.), išskyrus išimtis, taikomas Pardavėjo nuožiūra. Ši taisyklė netaikoma internetu įsigytoms prekėms, kuomet Pirkėjas neturėjo galimybės gyvai apžiūrėti prekės.

Pirkėjas – vartotojas turi teisę atsisakyti internetinėje parduotuvėje sudarytos pirkimo – pardavimo sutarties,  apie tai raštu pranešdamas Pardavėjui ir per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos grąžindamas įsigytą prekę Pardavėjui. Pirkėjas turi atsiųsti Pardavėjui pranešimą elektroniniu paštu info@spindeja.com, kuriame būtų aiškiai nurodyta, kad Pirkėjas atsisako pirkimo – pardavimo sutarties ir pageidauja grąžinti prekę Pardavėjui. Taip pat pranešime turi būti išreikštas prašymas grąžinti sumokėtus pinigus, nurodyta Pirkėjo banko sąskaita, į kurią Pirkėjas pageidauja gauti grąžinamus pinigus, prisegtas prekės įsigijimą iš Pardavėjo patvirtinantis dokumentas ir nurodyta prekės grąžinimo priežastis. Prie grąžinamos prekės turi būti pridėtas minėtas elektroninis laiškas ir prekės įsigijimą patvirtinantis dokumentas.

Teise grąžinti prekę Pirkėjas – vartotojas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu nebuvo praleistas minėtas 14 dienų Prekės grąžinimo terminas. Pirkėjas prekę turi išsiųsti registruotu paštu/per kurjerių tarnybą minėtu adresu arba kitu su Pardavėju suderintu būdu. Iki grąžinamos prekės įteikimo Pardavėjui, prekės žuvimo ar sugadinimo rizika tenka Pirkėjui.

Pagal Taisyklių 5.2. punktą grąžinama prekė turi būti nesugadinta, neturėti mechaninių pažeidimų žymių, nepraradusi prekinės išvaizdos, su visomis buvusiomis etiketėmis, kokybės sertifikatais, tvarkingoje originalioje pakuotėje, nenaudota. Esant prekės ar jos pakuotės trūkumų ar prekės dėvėjimo žymių, pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymas negali būti vykdomas, Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamos prekės ir negrąžinti Pirkėjui pinigų. Tokiu atveju Pirkėjas turi teisę atsiimti prekę iš Pardavėjo.

Pirkėjui – vartotojui, pagal Taisyklių 5.2. punktą atsisakiusiam pirkimo – pardavimo sutarties, grąžinami visi už prekę sumokėti pinigai, neįskaitant prekės pristatymo Pirkėjui išlaidų, jeigu prekė grąžinta nepraleidus nustatyto termino ir atitinka Taisyklių 6.3. punkto reikalavimus. Pirkėjas turi savarankiškai padengti tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas.

Pagal Taisyklių 5.2. punktą pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymo teisė netaikoma ir Pirkėjas negali ja pasinaudoti dėl pagal specialų Pirkėjo užsakymą pagamintų prekių, kurios nebuvo iš anksto pagamintos, kurios buvo gaminamos atsižvelgiant į Pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios buvo aiškiai pritaikytos Pirkėjo asmeninėms reikmėms. Taip pat Taisyklių 5.2 punktas netaikomas auskarams.

Netikus prekės dydžiui, galimas prekės pakeitimas, apmokant tik Pardavėjo turėtas papildomo siuntimo išlaidas.  Apie pageidavimą pakeisti prekės dydį Pirkėjas praneša Pardavėjui el. paštu info@spindeja.com.

Grąžinama keitimui prekė turi būti nenaudota, nesugadinta, neturėti mechaninių pažeidimų žymių, nepraradusi prekinės išvaizdos, su visomis buvusiomis etiketėmis, tvarkingoje originalioje pakuotėje.

Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai Pirkėjas turi teisę per 14 dienų grąžinti prekę Pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtą kainą. Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui pastarojo sumokėtą kainą per 14 (keturiolika) dienų nuo daikto grąžinimo dienos.

6. Prekių garantija

Internetinėje parduotuvėje parduodamų prekių duomenys nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.

Internetinėje parduotuvėje pristatomų prekių spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvų dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių. Tai nėra laikoma prekės nekokybiškumu ar neatitikimu prekės aprašymui.

Pirkėjas informuojamas, kad internetinėje parduotuvėje pateiktos Prekių nuotraukos atspinti esmines Prekių savybes – spalvą, formą, dydį, tačiau kiekvienas gintaro ir kitų pusbrangių akmenų gabalėlis yra unikalus, todėl gauta prekė gali nebūti visiškai identiška tai prekei, kurią Pirkėjas išsirinko internetinėje parduotuvėje. Tačiau ši aplinkybė neturi įtakos prekės kokybei, nes kiekvienas gintaro ir kitų pusbrangių akmenų gabalėlis yra kruopščiai atrinkti ir atitinka aukštus kokybės reikalavimus.

Pardavėjas garantuoja Prekių kokybę. Gamykliniam defektui taikoma dvejų metų įstatyminė kokybės garantija. Per minėtą laikotarpį taikomas prekių garantinis aptarnavimas. Įvertinus defektų pobūdį, Pirkėjui gali būti pasiūlyta: gaminio nemokamas remontas, prekės pakeitimas nauja (jeigu nėra galimybės suremontuoti dėl pažeidimo, kurį lėmė gamyklinis defektas) arba grąžinti pinigus (jeigu gamyklinis defektas buvo esminis pirkimo – pardavimo sutarties pažeidimas ir dėl to nebuvo galimybės naudoti prekę pagal paskirtį).

 Gamykliniu defektu nelaikomas tyčinis ar neatsargus Prekės sugadinimas (pavyzdžiui, nutrūkus apyrankių silikoninei virvelei ne per surišimo vietą, ant kieto paviršiaus numetus ir suskaldžius gintaro ir kitų trapesnės struktūros pusbrangių akmenų papuošalus ir pan.).

Pirkėjas yra informuojamas, kad juvelyriniai dirbiniai ir aksesuarai dėl sąlyčio vienas su kitu ar kitais paviršiais gali braižytis, patariama juos laikyti atskirai vienas nuo kito, vengti sąlyčio su aštriais paviršiais, saugoti nuo smūgių, kitų galimų mechaninių pažeidimų. Juvelyriniai dirbiniai taip pat turi būti saugomi nuo sąlyčio su cheminėmis medžiagomis, staigių temperatūros pokyčių, karščio, druskos prisotinto ar chloruoto vandens. Juvelyriniai dirbiniai, ypač nedėvimi arba laikomi drėgnoje patalpoje, gali keisti savo spalvą, oksiduotis. Šie pakitimai nelaikomi prekės neatitikimu kokybės reikalavimams. Siekiant nepažeisti paviršiaus juvelyriniai dirbiniai turi būti valomi specialiomis medžiagomis ir priemonėmis.

7. Prekės trūkumai

Gavęs prekę, Pirkėjas turi pareigą nedelsdamas ją apžiūrėti, patikrinti jos kokybę ir įsitikinti, kad prekė neturi defektų. Jeigu pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjas turi nedelsdamas kreiptis internetinės parduotuvės bendraisiais kontaktais, nurodytais internetinės parduotuvės skyriuje „Kontaktai“, nurodyti prekės trūkumą, pateikti foto nuotraukas.

Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ar grąžinamos, vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimais. Visais atvejais Pirkėjas privalo pateikti prekės įsigijimą iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą.

Prekė gali būti nepriimama arba nekeičiama, jeigu per protingą laiką nuo to, kai Pirkėjas pastebėjo ar turėjo pastebėti prekės defektą, apie tai nepranešė Pardavėjui ir nenurodė, kokių reikalavimų prekė neatitinka.

Pirkėjas prekę turi išsiųsti paštomatu arba per kurjerių tarnybą, adresu: J. Avižonio g. 10, Tauragė LT-72192. Iki grąžinamos prekės įteikimo Pardavėjui, prekės žuvimo ar sugadinimo rizika tenka Pirkėjui. Jei nustatoma, kad prekė buvo nekokybiška, jos grąžinimo išlaidas apmoka Pardavėjas.

Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamos prekės ir nevykdyti jo prašymo, jeigu prekės trūkumai atsirado dėl netinkamo jos naudojimo, mechaninių pažeidimų ar kitų nuo Pirkėjo priklausančių veiksmų arba tai yra natūralus prekės nusidėvėjimas.

Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja priimti ir pašalinti jos trūkumus arba pakeisti analogiška tinkamos kokybės preke. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, įskaitant ir kaina už pristatymą.

8. Asmens duomenys

Pateikdamas užsakymą internetinėje parduotuvėje Pirkėjas privalo pateikti registracijos metu prašomus duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir elektroninio pašto adresą. Pirkėjas yra atsakingas už teisingų duomenų registracijos metu pateikimą.

Pardavėjo duomenų tvarkymo tikslai – internetinės prekybos, užsakymų vykdymo ir tiesioginės rinkodaros. Tvarkydamas asmens duomenis Pardavėjas atlieka Pirkėjo duomenų rinkimą, užrašymą, kaupimą, saugojimą, klasifikavimą, keitimą (papildymą ar taisymą) bei naikinimą.

Pardavėjo tvarkomi duomenys: (i) internetinės prekybos ir užsakymų vykdymo tikslu – vardas, pavardė, telefono numeris,  elektroninio pašto adresas, gyvenamoji vieta (adresas), prekių pristatymo adresas, IP informacija (patikrinti saugumą, bei pritaikyti sąsajos kalbą); (ii) tiesioginės rinkodaros tikslu – vardas, pavardė, telefono numeris, elektroninio pašto adresas, adresas.

Pardavėjas gauna asmens duomenis tiesiogiai iš Pirkėjo jam prisiregistravus internetinio puslapio kliento paskyroje, inicijavus prekių krepšelio suformavimą, užsakymo pateikimą ir pirkimo-pardavimo sutarties sudarymą.

Pateikdamas užsakymą, Pirkėjas sutinka, kad jo pateikti asmens duomenys būtų tvarkomi užsakymo vykdymo, užsakymų kontrolės ir veiklos analizės tikslais. Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu ir/ar nurodytu telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti.

Pirkėjo duomenis Pardavėjas gali teikti tik užsakymo vykdymą ir/ar siuntimą vykdantiems tretiesiems asmenims. Jokiais kitais atvejais Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus, kai to reikalauja kompetentinga Valstybės institucija Lietuvos Respublikos teisės aktų numatyta tvarka arba atskiru rašytiniu Pirkėjo sutikimu.

Pirkėjo asmens duomenys gali būti tvarkomi rinkodaros tikslais tik tuo atveju, kai Pirkėjas pats išreiškia sutikimą pildydamas registracijos formą. Bet kuriuo metu Pirkėjas turi teisę atšaukti tokį sutikimą ir nutraukti naujienlaiškių ir informacijos siuntimą.

Pirkėjas, tinkamai patvirtinęs savo tapatybę, turi teisę susipažinti su Pardavėjo turimais jo duomenimis bei tikrinti, kaip jie yra tvarkomi, reikalauti ištaisyti, sunaikinti asmens duomenis arba sustabdyti duomenų tvarkymo veiksmus, kai jie yra tvarkomi nesilaikant teisės aktų reikalavimų, taip pat turi kitas Lietuvos Respublikos Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatyme bei kituose norminiuose teisės aktuose numatytas teises.

Pirkėjo duomenys yra saugomi bei apdorojami Pardavėjo pagal atitinkamus Asmens duomenų apsaugos aktų nuostatus.

Susipažindamas su šiomis Taisyklėmis, Pirkėjas patvirtina, kad jis yra informuotas, jog naršant internetinėje parduotuvėje jo kompiuteryje bus patalpinti slapukų failai (failai, siunčiami iš interneto serverio).

9. Informacijos siuntimas ir gavimas

Visi pranešimai Pardavėjui turi būti teikiami elektroniniu paštu, nurodytu internetinės parduotuvės skyriuje „Kontaktai“.

Pirkėjui visi užsakymui vykdyti reikalingi pranešimai siunčiami Pirkėjo užsakymo formoje nurodytu elektroninio pašto adresu ir/arba telefono numeriu.

Pardavėjas neatsako, jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų, žinutėms patenkant į SPAM kategoriją ar dėl Pirkėjo neteisingai nurodytų duomenų.

Pardavėjas internetinėje parduotuvėje gali organizuoti įvairias akcijas ir pasiūlymus. Pardavėjas turi teisę vienašališkai be atskiro įspėjimo pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja nuo pakeitimo ar panaikinimo momento.

10. Baigiamosios nuostatos

Pardavėjas turi teisę vienašališkai keisti šias Taisykles. Pakeistos Taisyklės įsigalioja nuo jų paskelbimo internetinėje parduotuvėje momento. Klientui įsigyjant prekių internetinėje parduotuvėje, taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo momentu. Jei Pirkėjas po Taisyklių pakeitimo naudojasi internetinės parduotuvės paslaugomis ir pateikia prekių užsakymą, laikoma, kad Pirkėjas sutiko su nauja Taisyklių redakcija.

Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, gali laikinai arba iš viso nutraukti internetinės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui. Tai neatleidžia Pardavėjo nuo jau prisiimtų įsipareigojimų įvykdymo.

Šioms Taisyklėms ir Pirkėjo bei Pardavėjo teisiniams santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė. Visi nesusitarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. Ikiteismine tvarka ginčas gali būti sprendžiamas Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje ir Lietuvos prabavimo rūmuose pagal šių institucijų kompetenciją.

Shopping Basket
Scroll to Top